Sunday, March 14, 2010

aku tak mampu. untuk kwn kwn.

aku hanya budak lelaki..
tanpa masa depan hanya mimpi mimpi...
mimpi yg tak pasti jadi kenyataan..
mimpi sedih yg buang masa dan harapan..
kehadapan kepada kedua ibu bapa?
apakah yg akan jadi pada kamu berdua?
bila kamu tua? bila kamu perlukan aku jua..
adakah aku akan jadi berguna? atau mcm sekarang juga.
aku cuba berkerja tapi perempuan buat aku merana?
perempuan sial yg bodo..
yg fifie katakan mereka phsyco..
aku bukan kaku..tapi buntu sebab aku tak faham cinta mereka itu..
mengacau keselesaan itu..
menyesatkan dan membuat aku keliru..
pedih mata aku..
sakit hati aku..
tapi aku tak dapat luahkan..
kepada kawan kawan "bullshit"
mereka tak pernah faham..
cuma tahu aku tersenyum dari siang ke malam..
cuma tahu aku ini badut yg hanya buat mereka digembirakan..
aku tak minta dihargai.. aku minta difahami..
itu pasal disini aku hanya ada iela dan fifie..
yg melihat sebuah karya sampah aku yg tak berfaedah..
melihat aku menang dan kalah..
tentang cinta atau kehidupan yg tak pernah berubah..
fuck ina memori cinta luka..
fuck semua yg sangka aku gembira..
mereka hanya tahu satu perkara..
"emy hanya gembira dan gila"

semua mata melihat aku..
dengan jacket dan moto jaguh itu..
aku ingin jadi macam takiya genji..
bergaduh untuk kegembiraan family..
tapi itu movie.
sedangkan aku emy yg hidup dlm dunia relity..
aku berjalan diatas paku sambil berdarah darah..
dan kamu bangga melihat sambil bersorak "yeah yeah"
bodohlah.. bukan kamu..
bodohlah..untuk aku..
sebab melakukan untuk mengembirakan kamu..
yg aku pinta hanya satu..
jangan pergi tinggalkan aku jika aku menangis tersedu..
baik korang angkat pisau dan terusssssss bunuh aku..

masa dah tamat..
aku nak taip banyak tak sempat..
aku sekarang tak merempat..
tapi hati ini bagai tak larat..
berat berjalan..
cuma mampu tersenyum..
untuk kamu semua tersenyum..
satu masa korang lihat..
aku akan jadi sangat jahat..
untuk cinta atau kehidupan yg bagai neraka..
sebab aku rasa semua ini tak guna..
perbincangan yg gila tak jadi apa..
aku nak korang tengok aku menghukum diri sendiri..
menjadi seseorang yg tiada hati..
dan tolong kuburkan aku jika terjumpa aku mati..
di sini atau didepan kamu sendiri..

heh...

sungguh cantik dunia ini dengan gelak ketawa kamu..
walau aku tak mampu..

No comments: