Tuesday, November 16, 2010

pelacur

12 malam..
aku di depan cermin dan diam..
hanya memakai pakaian dalam..
baru melayan kawan yg memberikan aku bayaran..
cukup untuk diri ini makan..
sakit.sedap atau senak semua itu lumrah..
untuk meneruskan hidup yg tak tentu arah..
untuk ku sambut bala dari jalan yg salah..
aku dah tak rasa apa..
di atas katil di henjut,cium tanpa rela..
aku pasrah mengira masa..
mcm2 bangsa rupa dan segalanya..
lelaki yg bangsat yg memuaskan nafsu..
menjadikan aku begini tanpa malu..
aku buntu..ingin berubah,sedangkan bagai satu dunia menghina aku..
aku mengaku.. hidup ini hanya sementara..
dan aku sanggup lakukan apa sahaja..
kalau dapat mengulangi masa..
bukan begini..
berpakaian sexy..
bepelukan menyerahkan batin sendiri..
sedangkan hati sakit tidak terperi..
aku dah tiada geli..
perasaan aku mati..
mencari nafkah dengan lelaki yg bernafsu serakah..
bilakah langit mendung ini akan cerah..
bilakah lutut ini akan turun ke sejadah..
sedang tiada jalan untuk ku berubah..

di belakang lorong..
melihat kawasan yg lohong..
aku tahu ini jalan terpesong..
takkan aku nak jerit mintak tolong!!!
sedang ini dulu jalan aku pilih..
berhutang dan menjadi penagih..
untuk selesai aku terpaksa menahan pedih..
menjual maruah untuk diratah dan di agih..
sedih? rasanya dah lama berlalu..
duduk di hotel melihat jantan terbaring ditepi ku..
dia tak mengenali ku.. tapi memberi ucapan i love u..
membuka pakaian ku..
meneroka seluruh tubuh badan..
dia kegersangan..
sedang aku tiada langsung perasaan..
yg ku buat hanya sebuah lakonan..
aku bukan syaitan..
tapi terikat yg menjadi hamba pada jantan jantan..
yg jauh lebih teruk dan laknat dari syaitan..
aku dah tak mampu untuk menahan..
yg terakhir hanya merasa lelehan dari dosa ku yg keseorangan..

ibu bapa pergi kerana tak mengaku aku anaknya..
jantan jantan menipu dan memuaskan nafsu mereka..
semua manusia hanya menghina dan jijik melihat aku menjaja..
tuhan tolonglah bantu hidup ku..
padamu hanya kau yg maha mengetahui..
yg diriku tak rala untuk menahan lagi..
tiada air mata atau daya untuk ku harungi..
yg tinggal hanya mati...
tiada lagi cinta..
rindu dan kasih pada aku pelacur yg hina..
hidup hancur binasa...
melihat tapak tangan yg ada didepan muka..
menekup sambil berkata..
tolong ambil pisau dan tikamlah pada dada..
kerana tak tahan menahan sebak didada..
bukan aku ingin selamnya menjadi pelacur..
tapi mereka tak pernah memberi ku peluang untuk mengatur..
ingin ku berubah kedepan..
mereka suruh ku mengundur..
kembali ketempat ini menjadi pelacur.

No comments: