Saturday, April 17, 2010

takut dirimu ku cintai..

melihat kedalam matamu yg sayu..
aku tahu kau sakit membisu..
disaat ini kau perlukan aku..
tapi aku terpaksa pergi..
kerana takut dirimu ku cintai..
sedangkan kau tiada perasaan dihati..
aku memarahi diri..
keliru dengan perhubungan..
lalu ku membuat keputusan..
pergi dan berjalan keseorangan..
disetiap langkah ku..
aku percaya yg kau mampu..
menghadapinya tanpa aku..
aku akan simpan senyuman mu..
yg selalu buat aku terpaku..
aku akan semat di jiwa..
kerana kau yg terhebat untuk ku cinta..

aku ingin kau tahu..
yg aku ingin menyintai mu..
tapi diri ini tak dapat bersama mu
ku berikan seluruh ragaku..
untuk kau tahu aku tak mampu menyintaimu..
sampai disini kisah kita..
harapkan kau dapat cinta sebenar..
lupakan semuanya dan hapuskannya..
agar dunia mu bukan lagi dalam bayangan..
debar jantung mu didengari ke kayangan...
dan dapat kau melupai aku dengan satu senyuman..
kerana aku bukan lagi kesayangan..
ku tahu aku tiada untuk mu..
selalu pergi meninggalkan mu..
tak dapat memberikan kau sesuatu yg kau mahu.
yg aku ada hanya alasan untuk menipu dirimu..

rinduilah seseorang yg bukan aku..
cintailah yg mampu untuk menyintaimu..
hatimu bukan untukku..
jangan sakiti hati itu kerana untuk menjaga hati ku..
ku tak mampu memberikan senyuman kebahagiaan..
ku akan pergi dan berdoa pada tuhan..
semoga kau dalam kesenangan..
dan diriku ini kau abadikan dalam kenangan..
tiada apa yg mampu mengubahnya..
sedangkan kau tahu..
aku menyintaimu lebih dari apa pun dalam hidupku..
tiada yg dapat menyangkal semua itu..
tapi aku terpaksa berlalu..
kerana diriku ini tak layak untuk dicintai..
hanya sekadar sampai masa untuk mati.

"nurul asykin nadwell"

2 comments:

ielamorry.om said...

org baru ke bang~~ ^^,

Mr EMYHOSA said...

baru tapi tak dapat pun.. so bukan org baru lah.. hahahahaha..
frust frust..