Monday, November 16, 2009

kehidupan emy

keheningan pagi..
membuka jendela mencari matahari..
aku ketawa kerana teringat cinta..
semalam putus kini sambung semula..
gila.
perempuan ni mcm takder kerja pula..
bangun dan membalas pesanan ringkas..
cuba menghantar selamat pagi dengan tak ikhlas..
malas..
mandi dan mengadap cermin melihat gigi..
fade up dengan diri sendiri..
give up dengan sejarah sendiri..
tapi kelakar bila tengok muka sendiri..
ada mcm muka brad pitt tanpa angelina jolie "hihihihi"
puji diri sendiri.. siapa marah kan?
tentang percintaan?
hahaha.. aku asik kena tinggal dengan mereka yg berkenaan..
tak faham keadaan..
kerana org ketiga lah katakan..
aku ni terlampau garang sangat..
atau aku ni agak hebat sampai banyak awek yg melekat..
hahahaha..

aku kedepan.. melihat ke beranda..
cuba bersandar..
rokok marlboro menghembus asap ke udara..
sekarang aku tiada apa..
perempuan atau kuasa..
aku ada senikata..
cuba menyanyi dengan nada gangstar..
kadangkala aku menari..
bila aku pening aku cuba menari lagu rnb..
mcm usher bila dilihat dari tepi..
haha aku puji diri lagi..
teringat menari dengan ina!!
di dalam pub kita berdua mengada ngada..
haha sekarang dia sudah tiada..
aku cuba mencari peganti dia..
terjumpa salfarina..
si pendek yg sangat "lawe" katanya..
kita putus kerena org ketiga ke?
aku tak ingat lah kenapa..
tapi tak berpanjangan sampai sekarang kita berkawan..
hidup ini tak keruan..
masaalah percintaan..
masaalah kawan kawan..
aku pernah bergaduh dengan fifie..
cuba menghempuk aku dengan printer..
dia tak kenal aku keesokannya..
iela pun sama..
gaduh pasal "gap" haha gila!!
aku yg salah.. minta maaf semua..
adakala aku sengaja..
adakala aku terlupa dan tak tahu apa..
tapi aku sayang korang semua..

e.m.y.h.o.s.a
aku rasa semua pun kenal siapa..
aku suka perempuan garang dan nakal..
sanggup berbuat apa saja tapi berakal..
mcm angelina jolie berbibir tebal..
tak banyak hal..
tak akan menyesal..
lakukan sexs..
tak sakit dan rasa best!!
aku ganas bagai T-rex..
dan dia bersopan bagai princess..
pemakaian aku streets!! bundle gears..
tupac dan biggie idola sampai mati..
masuk kedalam ringgo..
aku dan homies berdisco..
jacket hitam jeans singlet dan hair stylo..
mereka panggil aku "bro"
dengan jari menyepit rokok marlboro..
kita kecoh kita gelupoh...
kita rempoh..
jangan jadi bodoh!!!
semua mesti patuh!!~
melayan tempo sampai berpeloh..

malam dah tiba..
bulan dah bercahaya..
memandang ke tingkap..
aku cuba berdoa dan mengharap..
agar aku tak ditangkap..
dan dipenjara untuk kali kedua..
aku dah rasa sengsara..
biarlah kini aku rasa bahagia..
mungkin aku tak layak untuk bercinta..
kesayangan pun dah tiada..
kehilangan yg sangat aku terasa..
tapi aku bangga..
kerana aku masih disini dengan ceria..
berdiri untuk sesiapa yg aku percaya..
muahh!!~ pada semua yg ada disisi aku..
untuk kamu "i LUV YOU"
dan untuk aku.. huhuhuhu...
"tuhan saja yg tahu"

No comments: