Tuesday, November 17, 2009

serabut!!

tema jalanan!!!
emyhosa!!!
semua ex banduan!!!
kita bukan hina..
tapi mereka yg berkata tu yg celaka..
pukimak punya polis yg menangkap kita..
menegak keadilan..
tapi makan rasuah setiap bulan..
cikgu aku yg kata aku takkan jadi manusia..
menghina aku dan keluarga..
aku dengan singlet dan seluar hijau..
mengangkat jari tengah dan jerit "lancau"
mulut cikgu mcm longkang..
patut aku tak padai sampai sekarang..
polis pun mcm sial..
gemuk mcm babi dan bebal..
harap pistol dengan gari dah rasa kebal..
pukul kami budak jalanan mcm anjing..
penangih dadah kau seksa sampai kering..
tokan dadah suap kau dengan duit.. kau happy..
harap keluarga kau mati dengan keji..
bodoh punya kerajaan..
tangkap remaja jadikan banduan..
mereka masih muda mana ada pedoman..
kau hukum mcm kau tu tuhan.
bagi hukuman sampai 20tahun ke 30 tahun..
baik kau bunuh je mereka dari seksa begitu..
aku tuduh kerajaan lagi zalim dan kepala batu..
mampos lah lu.. wa mati jadi hantu wa gigit satu satu..

kongsi gelap?
what?
36?? pergi jahanam...
30?? heh..kecoh!!
merah ka hitam ka..putih ka..
semua tak guna..
semua tak jadi apa..
takder siapa yg lebih berkuasa..
siapa rasa dia gangstar..
angkat tgn letak atas kepala..
hahah bodoh gila!!
lu mana mari? pergilah mati...
satu kumpulan untuk kayakan seseorang..
aku bukan melarang..
tapi kalau aku nampak diorang aku suka nak terajang..
ni emyklang!!
budak gampang dari jalanan..
merayau mcm setan tanpa halangan..
dadah dan sexs sudah biasa lah..
rempit sini sana.. tu bukan aku lah..
tapi janji kau langgar undang undang itu mesti kawan aku lah..
hahahha..

kau fikir aku pemalas..
mmg pun..
kau fikir aku tiada belas..
mmg pun..
kau fikir aku sangat bebas..
mmg pun..
kau fikir ayat ku pedas..
mampos lah lu hahahaha...
apa pukimak mcm korang bijak pandai..
tapi kalah dengan cinta semua tergadai..
saper yg memandai.. akhirnya jadi bohsia cikai..
kena belai lentok sampai lantai..
isap dadah dan akhirnya mati hujung belalai..
aku bukan mengutuk..
tapi sampai kan msg pada mereka yg rasa dah teruk..
muka cantik taklah buruk..
tapi hati busuk.. hukhukhuk...
pada malam bulan bersinar..
aku sendiri berlegar legar..
menjerit fuck polis di atas divider..
dengan rasa gangster aku aku jerit untuk kali kedua..
kena kejar polis.. aku pecut mcm iblis..
tak dapat kejar.. tapi telor agak kecut mcm ikan bilis..
sebelum hilang sempat lagi untuk aku tunjuk peace!!
aku benci polis.. hish!!

di atas stage aku menyanyi..
mencari sesuap nasi aku mencuri..
carik duit toppup.. dan duit CC..
aku bukan sampah lah pukimak..
cuma aku tersalah arah lah plak..
lirik ini agak bercelaru..
mungkin aku pening kena speacial brew..
tapi aku peduli apa..huhuhuhu..
hello.. sapa disana..
kenapa aku tulis lirik tapi tiada siapa yg melihatnya..
takder komen atau kutukan atau apa sahaja..
celaka.. semua mcm pukimak sahaja..
aku bukan nak perhatian..
tapi penghargaan..
aku faham kamu..
tapi kamu tak pernah faham aku..
tiada siapa yg tahu hal aku..
semua buat buat tahu bila aku tanya kat kamu..
semua penipu!!!
semua merapu..
disini ku luah segala yg berlaku..
aku kecewa dengan kamu..
tapi korang peduli ke huh?

No comments: