Tuesday, November 17, 2009

sekali pandang.

saat ku pandang dia hati ku gelisah..
tak tenang jiwa ku setiap malam ku resah..
kenapa...
hanya sekali jumpa..
dia membuat ku gila..
dan akhirnya aku tertunggu sendirian bersahaja..
ceritanya begini...
pada mulanya aku meluat dengan gadis gedik disini..
bagai terkulat kulat membisik dan memanggil "emy.. emy.."
aku memandang sekali imbas.. dan tiba tiba terhenti..
bagai masa itu berhenti.. nafas pula laju tak berhenti..
terlihat gadis berdiri dengan short pant nya bagai bidadari..
tapi kaki ku taknak berhenti.. melangkah berlalu pergi dgn "egonya"
bodohnya.. dia senyum tapi aku "cover macho"..
tak sempat melihat seluruh dirinya..
hanya teringat mata dan senyumannya..
lekuk di dagu dan bulu mata yg lentik manja..
aku cair.. aku rasa nak hantok kepala kat batu bata..
aku cuba patah balik.. aku tgk yg tinggal hanya bebudak pelik..
yg pakai kemeja kotak kotak dengan celak di mata kononnya freak..
yucks!! aku tak minat budak gothics..
geli dan gediks..
mana gadis yg sekali imbas tu tadi?
aku terus mencari tapi tiada lagi..
rasa nak menangis je hari ni..

cinta padang pertama..
membuat ku rasa naik bulu roma..
aku hanya lelaki..
yg ingin mencari perempuan buat stock bini..
cuba memilih yg ori..
bukan ciplak celup atau tak cukup umur lagi..
mana dia pergi..
harap esok boleh jumpa lagi..
kali ni aku akan senyum pada semua perempuan..
aku akan layan dorang dengan penuh perasaan..
arghhhh!!!~~~
apa aku fikir ni..
come on emy..
mungkin dia dah berpunya..
atau aku yg terlebeh agaknya..
apa aku nak buat agaknya..
sakit kepala..

layan lagu usher..
u got it bad..
hilang rasa gangster..
salam hati aku ada taman bunga rupanya..
hahahaha... selenga..
aku mencari pencil..
cuba cari akal mengubah feel..
buat satu lirik untuk "make kill"
beat "dup dub dup dub.. thats ill..
jantung aku pun dub dup dub dup dub.. mcm nak telan pill..

ku cuba luahkan dengan kata madah pujangga..
cinta itu semua sama..
yg lain hanya satu sahaja..
perasaan..
yg datang hanya sekali layan..
takkan datang dua kali pada sesuatu keadaan..
dan setiap org tidak semua sama luahan..
jadi carilah yg dah ditentukan..
cari sampai dapat atau kita takkan dapat langsung..
cis aku dah nampak depan mata dan rasa beruntung..
tapi takut dia dah berpunya dan aku rasa mcm nak digantung..
hmm.. aku nak mengelamun..
takder idea nak sambung..
esok aku ceritakan kesudahan cinta pertama..
hahahaha gila..

No comments: