Saturday, February 6, 2010

street anthem.. jalanan.

kehidupan yg aku tak dapat lupakan..
ketika kita menjerit "fuck police" and raise street..!!

firstly in 2005 kita lepak di jalanan..
malas nak kerja tapi nak hiburan..
kecoh di trafic light..
dengan kereta curi with another side..
nampak polis kita hide..
tepi kereta polis kita ludah dan said fuck police..
ada punk,rapper dan hopper..
dream street yg kita bina ada didepan mata..
boys and girls hang like G's
no parent halang untuk buat babies..
negara bebas negara democracys..
jumpa girls sana aku kiss..
jumpa girl sini aku kiss..
tapi jgn sampai kena siplis..
hoeeee.pleasee..

sekarang dah dewasa..
terasa matang pula..
tapi aku miss waktu street anthem..
we play we out.. we hear we learn..
rompak seven eleven.. we must earn..
siapa tersilap they just got burn.
berpakain black..
ada tanda black jack..
drunk and sexs..
fuck and wet..
hahahaha..mendominasikan masa remaja..
menjadi budak gangster..
berhimpun menjerit dan bermaharajalela..
ader awek comel pulak tu..
setia dan sejiwa.. bersama waktu demi waktu..
aku rindu waktu dulu..
kening ada 2 line..
kepala botak ada 3 line..
yg lain just fine with mine..
ill be the sunshine...

knock knock the door..
we open and walk on the floor..
with blood and ladies in hot tub..
we show u the game to be fame..
drop the line..
kami mmg pemalas..
tak payah kerja tapi bebas..
ada duit hasil kebas dan tebas..
kita letupkan bandar klang se das demi se das..
aku menjerit hosa!!
itu nama aku dengan sejarahnya..
kita duduk di tepi jalan sambil merokok..
apa yg nak kita buat esok..
merompak sambil berseronok?
ataupun lepak kedai layan bola snok..

sekrang apa yg kau lihat semua tiada..
aku dah normal mcm biasa..
tapi aku tetap ketawa dan puas hati..
kerana dulu aku sempat lepak sampai pagi..
bersama kawan kawan untuk meneruskan mimpi mimpi..
cuma nasib aku tak mati..
aku bukan gila..
aku cuma terkesima..
terima kasih zaman remaja dulu kala..
aku sangat suka..
miss all ya'..

dedicate to CHF,public criminal clan,LPG Brothers.. and all gangs in..

real street hood...
mwahhsss....

in memories.

2 comments:

Anonymous said...

kurus ko dude!!! hahaha
kelakar la~ aku kenal ko time ko sedang membesar kot?

Mr EMYHOSA said...

yup..mmg sedang membesar ketika ko kenal aku..