Saturday, February 6, 2010

mencarimu..

aku sedang mencarimu..
tapi dimana arahku..
hanya mengikut kaki kemana pergi..
akhirnya aku menangis sendiri..
dan keesokan pagi..
aku terus mencari..
seumur hidupku aku akan mencari..
sebab aku tahu..kau ada untuk ku..
sebab aku tahu... kau dicipta untuk ku..
hujan yg turun aku tetap mencari..
kerna dihujung nanti akan datang pelangi..
aku akan terus melangkah seorang diri..
mencari cinta yg telah pergi..
kerana tiada peganti.. ataupun seiras untuk ku "copy"

selepas ini.. hidup ku hanya mencari..
aku takkan mengalah walau aku tahu ini tiada erti..
untuk kau tahu..biarpun mati..roh aku tetap mencari..
aku tersenyum simpul..
semangat ku kumpul..
tak guna ku menangis lagi..
sebab aku tahu kau akan menanti..
sebab aku tahu tiada lelaki lain setanding aku ini..
hihihihihi...
ku buka jendela dan menjerit "kau tetap dihati"
aku biarkan semua wanita membenci..
kerana ingin mereka tahu aku gilakan kau selamanya..
kerana ingin mereka tahu hatiku bukan mudah jatuh cinta..
aku meletakkan tangan ku di dahi..
membayangkan kita sedang menari..
sehingga ku tertidur dibuai mimpi..
bersama mu dipagi hari..
bertentang mata dan tersenyum manja..
aku bukan gila.. tapi ini yg aku rasa..
indahnya derita cinta...

adakah kau dengar jeritan hati ini..
tidak kan??
tak mengapa..
aku bangga menyintai mu..
dan bangga kerana cinta ini belum hilang..
bagai bayang bayang..
aku anugerahkan pengorbanan ini untuk yg tersayang..
tiada yg dapat menghalang..
walau bersama perempuan lain..
kau tetap dihati..sumpah.
dan aku akan terus mencari..
bukan mudah untuk menyerahkan "Crown hati"
dan pernah aku sarungkan sekali..
pada kau yg pernah pergi..
dan aku akan terus mencari..
mencari.. hingga aku mati.

mwaxxxssS..

No comments: