Friday, August 6, 2010

cinta perhentian.

jgn dekat dengan ku ..
kerana aku tahu kau memerhatikan ku..
tepat pada masa..
kau yg suka bergaduh dari bermanja..
cinta? atau aku hanya perhentian sahaja.?
dari memulakan baik kita tamatkan..
jgn simpan jgn sematkan..
penat? melayan kerenah gila babi..
tenat? otak ini menelaah setiap hari..
mengira janji janji yg menipu diri sendiri..
yg tak mampu ku kotakan..
semua menjadi masaalahkan?
aku yg mulakan..kan?
sumpah kau setia? sumpah hanya aku sahaja?
selepas itu kau meludah dan terus blah je..
sambil menjeling kau kata aku mcm anjing..
bila kau pening kau "phone" ring..ring..
aku menjawab dan kau kata.."i miss u darling"
heh.. bodoh nye...

kau pernah rasa dicintai..
tapi tak pernah sekali menyintai..
kau meminta.. tapi tak memberi..
setakat body? itu tak membawa erti..
semua lelaki pernah rasa sekali..
tapi yg aku ingini hanya sejati..
aku fahamkan tapi kau tak mengerti..
kau fahami tapi cuba cuba lari.
buat buat tak reti..
buat muka comel dan setiap hari membebel..
aku mengeleng kepala sampai terkehel..
bila kau curang..aku bertanya dan kau kata "what the hell?"
what the fuck? what the heck? what apa what?
semua kau mengelak dan menyalak..
kau tak salah..aku yg salah..
kau cantik.. tapi perangai kau freak..
dari bersama baik kita break..

aku cuba memegang tangan..
kau kata jangan..
sudah jgn sentuh..
ye..kau yg salah tapi aku yg bodoh..
cuba memujuk walau tahu kau sengaja merajuk..
aku mmg teruk.. tapi kau?
tahap melampau.. kadang kadang sasau..
fikirlah.. apa yg jadi?
cinta ini mmg tak jadi.. hanya satu cerita lagi..
kau berlari.. menangis tak henti..henti..
hebat ke tu cara cinta sebenar..
bagi aku hanya satu lagi cara cinta kurang hajar..
suasana sepi tanpa dia..
tapi selesa mcm tiada apa..
bosan pun ada..
tapi dia dah tiada..
semua pun tiada..
tapi takpe.. aku dah biasa..

No comments: