Sunday, October 25, 2009

cinta part 3

jika ku pergi...
adakah kau akan merindui..
jika ku tak kembali..
adakah kau setia menunggu ku disini?
selamanya...?
aku hanya bertanya..
jika itu susah untuk dilakukan..
aku faham.. kau hanya seorang perempuan..
yg mengejar masa depan..
mungkin hati kau bukan untuk percintaan..
tapi bagi aku..
aku akan bagi segalanya milik aku..
nafas dan degupan jantung..
hanya untuk mu...
sanggup ku bertarung..
dan mati didalam dakapan mu...
jika itu yg kau mahu..

aku akan mati untuk org yg aku cinta..
dan aku tak kisah kalau dia tak menyinta..
aku bukan gila...
tapi dah banyak kali aku terluka..
tapi berkorban demi cinta sangat istimewa..
terluka..dihina.. ditipu dan nafsu..
semua itu berharga buat ku..
aku cuma nak difahami..
dan cuba memahami..
dan aku tak kisah jika ada kesakitan..
atau terseksa untuk mendapatkan percintaan..
yg aku tahu cuma satu..
ambillah nafasku..
jika itu boleh buat kau menyintai aku..

didalam hujan..
kita menari keriangan..
kau katakan "ini yg kau mahukan"
dan aku akan melakukan..
apapun yg kau inginkan..
diatas meja berteman cahaya lilin..
kita berjanji yg apapun kita tetap "yakin"
sesama kita tiada rahsia.. dan sampai bila-bila tetap cinta.
aku mencipta gubahan rindu hati..
untuk dialunkan padamu nanti..
semoga kau bahagia selamanya..
di dalam pelukan ku tanpa kemana mana..
dan jika ku pergi jua...
kau harus tahu yg aku sentiada ada..
dimana mana.. mendoakan kau sentiasa gembira..

No comments: