Monday, October 12, 2009

tengah bangang.

aku dah belajar untuk jadi manusia normal..
belajar untuk jadi simple..
dengan jacket singlet dan short pant serta sandle..
aku nak berjalan di jalanan dan jerit whats up people..
aku nak berangan bila hujung bulan..
dapat gaji dan rasa enjoy sakan..
nak masukkan picture..
tapi aku takder henset camera..
cuba pose picture bersama jaguh ryder.
tapi nak download cam mana?
hahahaha.. gila.
aku sangat sibuk sampai terlupa..
mereka menunggu aku pada hari raya..
aku tengah phobia makamah yg akan tiba..
jadi otak aku bercelaru dan terasa celaka..

malam tu aku curi pakai bill phone kawan..
aku minta dengan baik tapi dia tak layan..
jadi aku mintak maaf kawan..
aku call sbb penting untuk aku dengarkan..
suara seorang kawan yg dalam kesusahan..
hahahaha..dia tak marah..
cuma ketawa bila aku minta maaf pada dia..
heh gila.

aku menaiki motor pada malam hari..
dengan tak pakai baju tapi pakai topi..
semua tgk rasa iri hati..
sebab aku lagi laju dari motor LC..
malam itu aku panas..
baru habis cuci motor so pakai baju pun malas..
tarik klass.. start terus zasSS...
jaguh dah usik enjin boleh jumpa kat kesas..
bukan rempit cuma nak sedikit pantas..
rasa angin kat muka mcm nak terbang bebas..
mak juga selalu pesan.. jaga jaga nanti nahas..
aku akan ingat mak.. meter cuma seratus lapan belas..

gatal gila leher ni..
sebab rantai silver berloket emy.
hahaha..saja tayang cerita kat lirik..
terasa diri mcm budak freak..
bukan shreak..
tu benda hujau tak pakai baju..
aku gemuk tapi tau gak pakai baju..
apa aku merapu ni huhu??
stop stop..
habis kan dengan ayat "fullstop"!~

--tengah bangang! emy.
peace!~

No comments: