Wednesday, October 28, 2009

menangis..

ku menangis..
dimasa muda dulu..
ku menangis..
kerana cinta pertama dulu..
ku menangis..
ku menangis.... pukimak semua orang!!!
kenapa buat aku menangis dengan senang!!!
ada kawan pun macam sial!! lalalala...
ada keluarga pun mcm takder je lalalal!!...
ada kekasih?? siapa siapa siapa??
kenapa semua jadi begini?
kenapa awek sebelah ni usha??
agak agak lah sista?? nak mampos ka??
aku takder mood nak mengorat lah!!!
aku nak menangis!!! warghh!!!~

aku menaip kekunci sambil mendengar lagu..
otak aku termangu memikirkan selepas itu..
jika dipilih cinta atau kereta myvi..??
comfirm myvi pujaan hati..
takkan aku menangis atau terluka hati..
sebab ada insurans dan body dia cantik sekali..
aku terajang pun dia tetap tersenyum happy..
tapi kalau perempuan jelita didepan aku..
muka murung mcm nak tumbuh bulu..
aku pun tak tahu kenapa dia mcm tu..
lantaklah yg penting jgn kacau aku..
huhuhuhu..dia menjeling..
macam dia tahu aku tengah kutuk dia..
hahaha gila.

aku menangis untuk mendapatkan cinta..
dia menangis kerana kehilangan dara..
ehh dah tersalah type pula..
kenapa otak ni mcm tak center je...
aku terasa gila... tapi aku nak menangis pula.
aku nak menangis!!! ohohohohohohyo...
apa aku perlu buat nie yayayayayayayay!!!!
dikiri ku pandang perempuan..
didepan pun perempuan...
semuanye terasa mcm gampang..
tak selesa bila dipandang..
tapi diorang ni mmg jelita...
pakai tudung tapi gigi tiada..
kahkahkah aku mengutuk lagi la...
maafkan aku..
aku nak menghiburkan hati..
aku taknak nangis lagi..
tapi air mata dah keluar ni..
baik aku pergi..
sebelum yg lain perasan aku mcm ni..

peace!!~

No comments: