Wednesday, October 28, 2009

sah gila!~

menekup kepala dan menangis..
berpaut pada kaki kerusi yg hampir terhakis..
mengalir air mata ini kerana tragis..
aku kehilangan seorang gadis..
yang manja jelita dan agak gila...
aku terasa sengsara.. aku terlepas dia..
aku bangun dan melihat ke cermin..
muka yg kurang yakin..
aku menjerit sekuat hati..
tangisan air mata seakan berhenti..
namun luka hati ini bagai berdarah kembali..

cukup lah dengan bermadah sopan..
aku buat lirik untuk org ketawakan.. kan?
mcm pukimak cinta ni sebenarnya..
agak semak mintak putus plak!!
malas nak sebut nama mmg dia tak layak..
sukati akulah nak type apa..
ni blog mak bapak aku yg punya..
ada usik pukimak ko ke ha?
hahahaha...
mula aku mencarut tapi rasa mcm mengarut..
tapi seronok bila sesekali melalut..
sebab otak aku berserabut..
semua jadi kelam kabut..

sebenarnya aku belum gila..
hampir sahaja tapi tak apa apa..
aku sebenarnya dah biasa..
di tinggal atas alasan tak munasabah..
betul tak awek awek lama ku??
mereka lagi faham kot tentang aku..
sebab mereka pun tinggalkan aku..
huhuhuhuhu...
aku tak pernah nak tinggalkan kamu..
hahaha.. tapi masa dah berlalu..
ada yg tak pernah jumpa..
ada juga yg selalu bercerita..
tapi yg penting kisah cinta aku ni..
aku sahaja yg mengerti..

kadang kadang perempuan ni bikin aku meradang..
ttapi tanpa mereka aku jadi hilang pedoman..
kasing dan sayang..
benci dan terasa gampang..
cukup ada kat dalam percintaan..
takkan aku nak bercinta dengan jantan..
wekksS!! agak agak lah kawan..
aku masih ingat tuhan..
lagipun tak seleralah..
perempuan juga yg boleh blah.
tapi diorang nie mcm ahli sihirlah..
semakin cantik semakin jahat..
rasa mcm aku nak terpikat..
tapi hati ini tak tahan nak disiat siat..

oh sayang!!! dimana kau menghilang!!~
teringin aku nak bagitahu sesuatu..
pada satu hari.. dimana kau akan sendiri..
dan aku akan datang untuk membunuh kau..
dengan memotong jari jemari.. sehingga merobek hati..
warhahahahah takut tak wahai kesayangan aku ni.

-sah gila!~
peace!~

No comments: