Monday, May 3, 2010

aku jatuh cinta dengan fasha..

bunyikan semua muzik yg ada..
petikan gitar dan pukulan drum juga..
kenapa kau takutkan cinta?
sedangkan semua nya indah sahaja..
walau kadangkala kita menangis..
tapi selepas itu pastinya ada yg manis..
ikhlas kan senyuman..
terima cinta dengan seluruh kepercayaan..
bukan dengan runtuhkan kehormatan..
cuma jujur dengan perasaan..
fikirkan fantasi..
yg hadir pasti menjadi reality..
semua itu akan kita lalui..
bersama bercinta bertengkar dan baik semula..
kerana aku rasa semua itu lumrah cinta..
hahahaha..

kau tak perlukan sesiapa..
untuk jadikan tangisan itu ketawa..
jadikan ketidakselesaan itu selesa..
kerana aku ada..
menjadi cinta dan hamba untuk patuh pada segalanya..
siapa yg patahkan cinta..
pasti dia bukan manusia..
siapa yg lari dari cinta..
aku akan mengejarnya..
sampai ku menutup mata..
ku pasti mengejar cintanya...
kerna aku tak suka sesiapa..
kecuali si dia..
si dia..
hanya dia sahaja..
muaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh....

di atas kerusi aku termenung dengan sendiri..
tersenyum kerana menggelikan hati..
ku mencipa lirik untuk si dia..
yg tak mungkin baca..
kerana khas untuk fasha sanda..
aku mengatakan aku menyintai dia..
lalalalalala....
aku tak gila,
cuma aku takleh nak carik sesiapa..
dia yg sesuai untuk aku bercinta..
dan aku tak peduli..
walau datang angelina jolie..
aku tetap suka fasha sanda juga...
hahahaha...
tapi..
adakah dia akan tahu perasaan aku..
sesungguhnya aku mmg tak malu..
tu pasal aku gelak pecah perut huhuhuhuhuhu...
masuk air aku...

muah!!~
peace!~

No comments: