Sunday, September 13, 2009

aku ada kekasih.. hahahaha.

owhh aku ada kekasih..
yg baru aku pilih..
tapi aku masih sedih..
walau dia berkulit putih..
bermuka bersih..
tapi mulutnya kecoh..
lagak agak menggelupoh..
bercakap tak berhenti..
dari malam hingga suboh..
kini ku pening sendiri..
cuba untuk pergi..
tapi aku tak sampai hati...
akhirnya dia yg pergi..
mungkin dia mengerti..

berjalan berpimpin tangan..
kini aku ada kesayangan..
bukan seperti dulu..
lebih baik tapi berhati batu..
cakapnya pasti dituruti..
kalau tak pasti ku dimaki..
setiap cerita..
setiasa pendapat dan kata kata..
mesti dia yg betul dan benar..
dipersetujui tak boleh di sangkal saja..
aku rasa bagai gila..
semua aku buat salah..
dia buat semua aku rasa menyusah..
akhirnya aku angkat kaki terus blah..

ketiga bersama si dia..
bercinta bagai nak gila..
mula mula dia sangat manja..
aku menemaninya dimana mana..
tiba tiba manja menjadi mengada..
aku rimas dan sengsara..
pergi ke toilet pun nak follow ka?
aku late pun dia nak nangis ka?
berkepit sampai kebas tangan dan jari jemari..
aku tak rasa bebas dengan kawan atau family..
semua di control dan aku terasa duk dalam botol..
pada saat itu aku kata hubungan ini tak betul.
baik kita berpisah sebelum aku biol..

kini ku keseorangan..
bukan memilih pasangan..
tapi aku seorang yg senang untuk difaham..
tak perlu dikaji hanya mata dipejam.
dan kita bercinta dari siang ke malam..
aku bukan kejam..
tapi kdg kdg perempuan tak fikir maksud cinta yg mendalam..
buat hidup aku yg mula bahagia jadi tak tenteram..
tapi aku berdoa..
semoga berjumpa kekasih yg sebenar..
yg akan tunduk bila berjumpa..
dan cemburu bila aku mengusik dia..
serta manja tapi kena pada tempatnya..

peace!~

1 comment:

Anonymous said...

wo0o0o wo0o0o wo0o0o
lirik ini sgt hebat