Monday, September 7, 2009

di pagi yg gila.

kini ku pergi..
perkataan yg kau ucap dari emosi..
kau menangisi tapi tetap melangkah pergi..
meninggalkan aku dalam keadaan sepi..
hahaha..
testing saja..
rest kepala dari cerita cinta..
mukadimah cinta itu bukan sebenar..
kalimah cinta itu saja direka..
gila..
dipagi ini.. aku melihat mentari..
selepas hujan tapi tiada pelangi..
aku berfikir mana pergi pelangi?
tidur lagi ka?
malam tadi dia berjaga ka?
hahaha..sekali lagi ku gila..
melepak di divider..
try to create lyric yg didepan mata..
minah kilang dengan baju biru..
memandang jam dengan mata kuyu..
make up tebal wa cakap lu..
menunggu bas di busstop..
nampak plak awek tiptop..
mungkin dia baru lepas hangout..
aku terus menulis..
dikiri ku ada paip bomba
dikanan ku ada kereta..
kia optima dan org tua..
arghh tiba tiba ku sakit kepala..

dengan kilometriko di tgn..
aku cuba berangan..
berjalan berpimpin tangan..
dengan kesayangan..
berjogging di taman..
"bulan puasa ko tebiat apa?"
gila sekali lagi gila...
melihat awan..
berbentuk keganjilan..
mcm kuda atau kucing kaki tiga..
apa aku mengarut lagi ni..
oklah dari mencarut di pagi hari..
tiba tiba teringat kisah lama..
aku masih keseorangan tanpa sesiapa..
dulu aku akan bercerita dengan org kedua..
dan sama sama mencari senikata..
tapi kini dia tiada..
argghh lirik ini kembali pada cinta..
aku bukan panah arjuna.
cuma teringat gadis nama ina.

memandang diri sendiri..
dengan motor jaguh yg agak kotor..
baju bundle tulisan kabur..
bersarung jacket yg agak luntur..
seluar jeans lusuh..
rasa bodoh atas motor jaguh..
melanguk dengan pen dan buku..
terfikir ke cyber cafe..
tengok duit ada lebey..
tengok awek sabah tengah berkaseh..
menelephone.. ketawa dan melompat lompat..
apa dia buang tebiat?
tapi dia berhak buat begitu..
sebab dia mmg nampak comel dan ayu.
pergh cuci mata di pagi yg selembut bayu..
terus masuk ke pitu..
pergi ke kaunter..
dan terus menjadi myspacer..
bukak blogspot di iringi lagu britney spears..
womanizer..
bodoh punya budak kaunter..
lagu ntah hape hape..
akhirnye terjadilah lirik di pagi yg gila..
heh blur!~
ohh lupa hari ni aku puasa..
diingati..puasa!~

No comments: