Friday, September 18, 2009

AKU MINTAK MAAF!!!!~~

"hidup aku sentiasa berjalan..
membuat ku faham erti persahabatan..
dimana perlu ada sefahaman dan kekuatan..
dan perlu mengalah jika kita bersalah..
bukan kita kalah.. tapi kerana tak ingin hubungan itu terpisah.
dan aku tujukan pada dia..
lirik mohon maaf atas kelakuan ku pada dia.."

genap 24tahun ku di dunia..
banyak yg terjadi membuat ku gila..
aku tak minat menyambut hari jadi..
cuma aku ingin bercerita bersama fifie.
tentang mereka yg ku cinta..
dan kejadian yg membuat aku tertawa..
aku menunggu dia.. tapi dia tiada..
aku melihat ke telepon..
tapi tiada apa apa pun..
massage dihantar pada dia..
tapi tiada balas balas juga..
aku cuba menghubungi..
tapi aku cuma dengar beep beep berbunyi..
dia tak angkat lagi..
kenapa jadi mcm nie..

keesokan baru aku tahu..
itu semua dah dirancang dulu..
aku tak marah cuma terasa terkejut..
tapi hak dia... dia memang patut..
tapi dia kata semua tak menjadi..
kekasih dia "call" lalu semua rancangan tak jadi..
dia berkata bersalah juga "call" aku curi curi..
aku terasa hati.. tapi aku tahu dia nak jaga bf dia punya hati..
dan aku tahu itu lebih penting kan..
aku dengan dia hanya kawan..
so mesti ada garisan yg tak melebihi had yg dibenarkan..
so aku tak marah lah kawan...
aku dah lega bila kau memberi penjelasan..

maafkan aku kawan..
aku tahu kau mesti bengangkan..
aku mcm tak percaya semuanya kan?
tak! aku percaya semua penjelasan..
cuma aku nak kau jgn bersalah dengan BF kau..
sebab kau telepon aku curi curi..
jadi aku rasa mcm "kenapa jadi mcm ni?"
jadi aku mengeluarkan perkataan G.A.P.
dan aku tahu bahasa aku takleh blah..
aku ni mmg buat semua org susah.
maafkan aku..
aku cuba berubah..
aku dah rasa bersalah..
aku taknak hilang kawan kerana masaalah.
aku mengaku aku salah..
maafkan aku kawan.

pasal izzaty atau farra..
aku tahu meraka buat kau gila..
maafkan aku..
mereka semua cuma nak tahu.
sebab mereka tahu aku rapat dengan kamu..
tapi kalau itu bagai beban buat mu..
aku akan jauhkan diri dari mu..
maafkan aku kawan...
maaf sbb buat kau jadi org tengah.
maaf sbb ayat aku selalu tak boleh blah..
maaf sbb selalu buat salah..
aku taknak ko hilang!!
aku tahu ko bengang!!..
hempuk lah aku dengan printer "gedegang!! gedegang!!"
sampai bengang kau hilang!!
tapi jaganlah kau hilang!!!
sbb dari malam sampai siang..
aku akan terfikir apa kau buat sekarang..
dan kau tahu ke apa aku buat sekarang?
tolonglah maafkan aku kawan..
aku janji aku takkan jadi kesengalan..
tapi kalau kau tak boleh maafkan..
aku akan berjalan dibawah hujan..
sampai aku demam.. huhuhuhu...
naik ke atas bukit melihat ke bawah dan terjun sudah..
hah!! errr.. tu ayat sedap lirik je lah..
maafkan aku yer?


" aku mengaku aku salah.. "
dan semua yg aku lakukan aku harap kau maafkan..

peace!!!

No comments: