Monday, September 7, 2009

yang aku suka!!~

seseorang yg tahu tentang lelaki?
huh? yg senang berbicara emosi..
senang menyedari kesilapan sendiri..
memberi sokongan bukan sindiran..
walau menjadi kesilapan..
dia tetap berada di belakang..
tanpa ragu dia terus memberi peluang...
menangis bila aku meluahkan..
ketawa bila aku kegembiraan..
bangga dengan apa yg aku ada..
tak membezakan dengan apa yg aku tiada..
adakah kamu tahu tentang lelaki?
ego tapi sangat sensetif..
serius tapi tak sangat kreatif..
aktif tapi kadang kadang tiada motif..

aku suka perempuan manja tapi keras kepala..
cun tapi gila..
selekeh tapi jelita..
pandai bawa kereta..
dan suka melodi dan irama..
berani tapi penakut..
bila dalam gelap dia akan berpaut..
ehh apa aku melalut..
hahahaha...
patuh pada ibu dia..
dan pasti dia akan patuh pada ibu aku.
tak kaku bila berhadapan sesuatu.
malu tapi mahu..
huhuhuhuhu...

aku tak pernah dapat apa aku mahu..
mungkin "taste aku" hanya mimpi yg lalu.
tapi aku bersyukur kalau ada yg suka aku.
kerana dia tak mengukur rupa dan harta..
tapi aku taklah buruk mana..
dan taklah teruk mana..
cuma jahat dan sikit gangsta..
terbawak dgn style nigga.
tapi fifie kata aku panah arjuna..
hahahaha...
gila.
bercerita tentang cinta..
buat kita rasa bahagia..
walau sebenarnya kita menunggu dia..
satu cinta yg tidak akan kembali..
yg sepi rapuh dan tidak berhati..
cinta mati.. menjadi memori..
cuma aku yg bodoh menunggu sehari demi sehari..
sedangkan dia happy..
aku pula begini.
teringat dia bagai hidup dlm mimpi.
hmm..

No comments: