Friday, December 25, 2009

aku real cinta dia.

aku cintakan dia..
itu perkataan pertama..
aku tak penah luah pada sesiapa..
hanya melihat sahaja..
hati ini ketakutan..
aku kaku memulakan..
sedangkan ingin ku menjerit..
aku menyintaimu!!
tapi ianya perit..
aku bersumpah..
setiap ku melangkah..
aku hanya fikirkan kau sajalah..
hidup ku jadi tak boleh blah..
kenapa cinta ini susah dan sgt payah..

ku ingin melutut..
hati ku dah terpaut..
tapi aku tak dapat membuka mulut..
siuuttt je..
kenapa susah aku nak berbicara..
aku takut kecewa..
ceh aku kan gangster..
masaalahnye ini cinta..
yg boleh menggegar dunia..
kini ada didepan mata..
aku rasa mcm sengsara..
mungkin aku patut cipta..
sesuatu untuk dia..
sebagai tanda.. aku real cinta dia..

jika kau didepan mataku..
aku ingin katakan sesuatu..
tiada harga untuk ku padamu..
jika ku berjudi..
dan kau pertaruhan hadiah ini..
aku akan pertaruhkan nyawa..
supaya aku tak kecewa..
untuk mendapatkan mu aku lakukan apa sahaja..

"sebenarnya aku takder idea siut.."
sebab aku tak bercinta lagi sampai skg...
hmmm.. susahnye nak buat ayat cinta nie.

No comments: