Sunday, December 20, 2009

iklan.. tentang dia yg kini dah tiga tahun pergi.

kenangan yg terindah...



Dah 3 tahun dia pergi.. tapi yg sialnye "cinta dia" tak boleh ditandingi sesiapa.. sekarang dia dah kahwin dah ada anak pun..

aku bukan lagi tergila gilakan dia.. cuma memori yg dia tinggalkan mmg susah aku nak delete dalam list kenangan aku ni..



tu yang banyak org tak faham, bukan aku nak compare kan ina dengan korang korang ni.. cuma aku nak korang faham yg ina ni susah nak delete je.. lagipun aku cuma ingat dia dan tulis dlm bentuk lirik bagi memperingati jasa dia pada aku dan betapa sengalnye aku nak melupakan dia.. faham!!

peace!~



lirik utk dia..



aku kini sedang nazak..
disebabkan kenangan kau yg terlampau semak..
babak yg terakhir ku menderita..
tapi yg ku mampu hanya bercerita..
selepas cinta mu..
aku bertemu dengan mereka itu..
tapi mereka juga pergi..
kerana aku tak dapat mengerti..
perempuan lain selain dirimu..
perangai lain selain perangaimu..
ku harapkan peganti..
untuk ku melupakan mu sendiri..
ku harapkan apa yg ku cari..
akhirnya didepan mata ini..
tapi?
semuanya tak dapat ku terima lagi..
sebab air mata untuk kau belum kering lagi
sebab kebencian pada kau belum habis lagi..
sebab kerinduan pada kau belum lenyap lagi..
dan cintaku padamu masih belum mati..


pada angin dan mentari sila bertemu dia..
menemani dia waktu sedih dan duka..
pada bintang dan lautan..
terangilah dia dan nyanyikan lagu bila dia sendirian..
dan pada mu ya allah ya tuhanku..
rahmatilah dan berilah dia kebahagiaan padanya selalu..
aku bersumpah.. takkan ku muncul depan matamu..
hingga ahkir hayat ku..

terima kasih untuk kenangan dulu..

"dah lama tak cakap benda ni kat kau..
dan aku tahu kau masih ingat apa dia kan? "

peace!

warghh mcm sedih je skg hahahaha...

5 comments:

ielamorry.om said...

rasanya kena pulangkan nasihat yang sama pada abang. haha.

jgn kerana hubungan abg and ina yang dah berlalu ni menghantui hidup abg yg panjang berpuluh tahun akan datang...

hehe. peace!

Anonymous said...

dua dua aku nak sekeh boleh x
jgn pndang belkg lg la weh
buat ape nk hidup dlm kenangan yg menyaketkan???
haishh.

Mr EMYHOSA said...

ciss... tu iklan lah warghh!!!

wah wah dek ko pulang balik ayat tue...

alaa fie kdg kdg kenangan yg menyakitkan tu mcm manis lak bila kita teringat.. hehehe.

ielamorry.om said...

bukan senang nak lupakan bila kita betul2 rasa cinta tu.

sbb yang penah jadi, dipihak kita tu bukan sesuatu yang main2 -_-

Mr EMYHOSA said...

yelah kalau boleh selamba katak delete memori mcm dlm laptop pakai anti virus tue senang gak.. nie mcm hampeh susah gila nak lupa.. kdg kdg boleh lupakan kenangan tu sampai sebulan pastu bila kenangan tu dtg lima minit je.. dia punya effect mak datok tangkap gumpalan darah dalam otak neh haa..