Friday, December 4, 2009

siapa nama dia hah?

yang ni mesti lain dari yg lain..
hahaha...

berjalan ku dengan kemeja belang..
dengan jeans tulang belakang..
rambut ala "rain" atau aku yg perasan..
malam ini aku rasa lain atau tak sedap badan..
tiba tiba "damn!!" awek melintas...
owh man.. she so style and high class..
terasa nak try aku cuba melambai..
di balas senyuman yg lemah gemalai..
lutut ni jadi longlai dan dia menyebut "hai.."
aku berpeluh dan diri kaku terasa bodoh..
dia berlalu pergi dan aku tgk dari jauh..
cis spoil sungguh...

kalaulah aku dapat berjalan dengan dia..
aku akan menemani kemana saja..
dengan kereta myvi kaler oren..
kita bercerita sambil "main main"
kau dengan kasut bertumit..
memakai skirt dan bermuka sweet..
kita berpegangan tangan..
melintas jalan bagai terbang ke awangan..
kau memanggil aku "dear"
aku membalas "yes baby girl?"
seronok tanpa ada trouble..
walau kawan kawan kau tidak menyukai aku..
kata aku ini jantan inginkan perawan..
kata aku ni lelaki yg nak puki..
kikis duit dan terus pergi..
tapi bagi kau itu semua tak dipeduli..
kita berdua hanya menyendiri..
di tepi pantai berduaan..
memeluk aku dan membisikkan..
kata cinta dan "kesejukan"
aku hanya mengangguk dan menunaikan..
apa sahaja yg kau hajatkan..

kau ingin kan "blue ice"
atau "versache moon touch"
massage di hotel lagoon past..
kita pusing dari KL sampai highway kesas..
setiap malam kita bebas di modesto club..
bila penat kita berdua di hot tub..
kita semakin akrab..
aku kenali kau setiap bab ke bab..
aku akan kelihatan hebat bila kau disisi..
dan bila aku sendiri..
aku bagai sakit tidak terperi..

pada satu pagi aku telah menunggu..
kau terjaga dan memeluk ku..
aku menunjukkan cincin untuk melamar mu..
kau terkejut terkesima..
aku menyebut sudikah kau menjadi isteri ku selamanya..
aku yg bernama emy dan kau yg bernama.. errr..
apa namamu? ahhh tersentak dari lamunan anganku..
aku berangan lah...
ahhh semua yg ku mimpi bukan kenyataan lah..
kamu semua kena tipulah..
hahahahaha...
siapa nama dia hah??

emy
peace!~

No comments: