Thursday, December 24, 2009

maaf.. clearkan story.

aku cuba "clearkan" cerita..
tentang kisah cinta baru dan lama..
bukan ingin ku "compare"
cuma gunakan blog ni hanya untuk"share"
"beware" tentang kisah cinta gila..
itu sahaja..
tandingan atau saingan.
itu semua lain keadaan..
kau ada bahagian yg dia tiada..
dan dia ada bahagian yg kau tiada..
semua perempuan bukan "perfect"..
dan aku bukan nak buat "select"..
tak handsome pun aku untuk itu..
tak macho pun aku untuk menentu..
kisah setiap kamu menjadikan aku gembira..
susah dah senang derita dan kenangan..
pergh takleh nak lupakan..
biarpun sesiapa yg pernah ku cinta..
mereka semua sgt "istimewa"
cuma tumpuanku pada ina sebab dia yg pertama.
tu saja.. takder kena mengena dengan kewujudan kamu semua..
ada yg terasa aku minta maaf juga..
aku rasa aku yg bertuah kerana kamu pernah menyintaiku..
aku tak rasa kamu semua bikin semak kepala ku..
dan aku berbangga bila kamu meninggalkan aku..
sebab aku tahu aku tak berguna untuk kamu..
harap kita mcm selalu.. jgn ada musuh atau "malu"..
sebab aku nak kau tahu.. kesedihan aku bila kau meninggalkan aku dulu..
huuuu....

aku tak faham..
dulu aku disuruh diam..
ingin bagi kamu faham..
ingin cuba bina hidup bersama..
tapi kau tuduh aku curang pula..
masuk air aku rasanya..
pelik bila kita berpisah jua..
kau tahu aku sayang ko..
tapi ko kata aku menipu ko..
terasa depan mata ni hancor..
mungkin pasal aku ni tak macho..
atau ada kedua ketiga keempat dan sebagainya..
tiada peganti untuk cinta pertama..
tiada juga peganti untuk kamu semua..
"mcm ramai je ex aku selepas pertama" hahaha..
yg penting aku minta maaf kalau terkasar bahasa..

dgn hp nokia ditangan..
aku cuba menghubungi dia..
tapi x dapat pula..
sms pun tak balas juga..
ingat dapat jumpa..di danau kota..
alaa mcm dulu kala..
tapi nak buat mcm mana..
kau tak sudi pula..
takpelah yg penting kau bahagia..
ceria dan suka suka ketawa,
bunga ros ini akan layu sendiri..
dan terus dilupai..
tapi layunya ditemani mimpi..
adakah dapat kita berjumpa lagi..
sebagai seorang kawan..
atau takkan ada jawapan...
hanya kau yg menentukan..
peace kawan..

No comments: