Tuesday, July 14, 2009

aku yg bersalah

memuji kau bila tiada disisi.
cuba menjauhi bila kau didepan mata ini,
aku ingin kau memahami..
yang aku bukan untuk kau lagi..
takdir bukan menyebelahi kita lagi..
aku sudah tidak merasa "happy"
walau jasad ku bersama mu tapi hati ini sudah lama pergi.
aku jahat kerna cuba menyembunyikan rasa ini.
tapi semakin itu aku terseksa sendiri.
aku yakin harus pergi..
maafkan aku.

saat kau peluk tubuh ku..
aku tahu yg kau menyintai aku..
kau bersungguh menemani ku..
di setiap nafas kau tak pernah menipu..
tapi aku tak mampu..
untuk menipu kau selamanya..
memang aku yg memulakannya..
mencuri hatimu kini aku memulangkannya..
dan aku tahu tak semudah itu kau menerimanya..
tapi percayalah..
aku mengaku aku bersalah.
aku tak ingin keadaan semakin parah..
kesudahannya kita perlu berpisah.

kau hadir bagai cinta terindah..
tak mampu ku ungkapkan sepatah demi sepatah..
cuma aku tak mampu melupakan yg sudah.
aku cuba untuk berubah..
bina cinta untuk melupakan ina,
tapi sia sia..
mungkin kau terbaik untuk ku cinta,
memang aku pernah menjadi pendusta..
tapi disini ku berkata benar..
aku mencintai kau tapi bukan sepenuhnya..
kita perlu berpisah itu yg seharusnya..
aku takkan mengulangi kesilapan yg sama..
dan aku harap tiada gadis yg jatuh cinta..
pada aku yg akan membawa melapetaka.

No comments: