Thursday, July 16, 2009

perasaan aku sekarang.

ini semua bagai mimpi..
aku teruja dan "happy"..
terasa mcm berlainan sekali..
hidup dah berubah lagi..
kini bertujuan...
ada haluan..
tidak ada percintaan yg menyusahkan..
mahupun perempuan bermata duitan..
ada duit nak beli durian..
sedang dulu rokok sebatang pun mintak kawan..
kini apa yg ku mahu.. aku boleh dapatkan..
tanpa rompakan atau buat pinjaman..
setiap pagi bermula dengan senyuman..
walau kadangkala keletihan..
tetap ku berterima kasih pada tuhan..

hukuman dah dekat..
tapi aku dah tak jahat..
mungkin ini untuk ku beringat..
supaya taubat..
supaya lebih matang dan kuat..
melangkah terus tanpa disekat..
bila hukuman sudah ku buat.
aku ingin berjumpa mereka..
kawan yg sentiasa ada...
bila aku suka atau duka..
walau tak nampak muka..
tapi sungguh selesa..
awal lagi aku dah order..
milo ais dan nasik goreng cina..
dan aku suka bila dia berkata..
sakit aku bermakna sakit dia..
dia "best friend forever.."

aku bukan lagi gangster..
aku kini dah bekerjaya..
walau gaji sederhana..
aku tetap gembira..
aku juga telah jadi seorang brother..
kepada adik yang aku tak pernah jumpa..
terima kasih adek..
memberi peluang yg terbaik..
aku akan jaga dengan baik..
tak pernah ku jangka..
membeli laptop guna duit yg ada..
hasil halal dari gaji pertama..
ps2 dan handset 3G
original cd's rm45.00 from b.i.g and p.a.c
mcd's untuk sarapan pagi..
tak pernah terfikir hidup begini..
nampak police pun dah tak lari..
selepas trial nanti aku akan free..
aku berjanji akan bahagiakan family..
yeah..aku sangat happy..

doakan aku..
dosa dosa ku dulu..
banyak gila wa cakap lu..
sembahyang pun tak cukup 5 waktu..
tapi harap aku dapat berubah satu per satu..

No comments: