Friday, July 24, 2009

salfarina..

salfarina..
maafkan aku kerna..
membuatkan kau membazir masa..
menyintai aku tanpa ada apa apa..
aku tak pernah membandingkan
dengan ina atau sesiapa yg kau ragukan..
aku tak pernah curang dengan tuduhan..
yg kau lontarkan pada ku satu masa dulu..
sehingga kini aku masih kaku..
bila gagal menjaga mu..
gagal sehingga kau menjadi ragu..
tertundukku malu..
cinta yg ku agung kini hapus begitu..
di suatu saat kau pasti akan temui..
cinta sejati yg sebenarnya hakiki..
sedang aku akan sentiasa mendoakan..
kebahagiaan dan keindahan cintamu..
tapi aku tak boleh lupakan mu..

degup jantung ini seakan mengetahui..
aku sedang bermimpi suatu cinta yg mati..
mungkin kesilapan aku..
sampai kau tak mempercayai aku..
salfarina...
maafkan aku..
kerana tidak dapat melupakan mu..
kau antara yg terbaik yg pernah mendampingi ku..
kau yg terhebat menyintai aku..
kini ku tahu kau sudah pergi..
tak guna untuk aku tangisi..
kau mudah melupakan aku disini..
kau mudah melalui hidup tanpa "emy"..
sedang aku mengheret kenangan..
malam atau siang ku hanya berangan..
kau dtg dan menerima ku..
tapi aku tahu kau dan pergi dulu..
menghapuskan cinta aku.
yg ku pinta hanya satu..
maafkan aku..
maafkan aku..

No comments: