Friday, July 17, 2009

iklan iklan iklan 2 - rehat jap beb....


sikit info disini.. aku letakkan sepoloh artist yg menjadi kekaguman aku.. mendengar lirik mereka.. tupac,notorius b.i.g,eric clapton,kurt cobain,pink,mariah carey,aaliyah,celine dion dan kelly clarkson...
belum aku letak kumpulan... mmg banyak walau aku more to rap tapi kalau music untuk aku rilek mmg banyak yg bukan dari genre rap. semua semua aku layanlah.. sepoloh ni pun yg terdekat je aku letak malas nak pikir. tapi aku selalu dengar lagu doranglah..
kalau kumpulan mcm -kiss,GnR,MLTR,aerosmith.....
destiny child,bon jovi,outkast,ACDC,led zeplin.. fuhh banyaklah..
kumpulan nie aku layan banyak kumpulan rocks tahun 70an sampai 90an..
lirik diorang true siut!!!
dari segi gaya penampilan yg aku sangat adore adalah sid vicious dari sex pistols.
kebanyakan lirik yg aku buat mmg aku flow dari otak dan aku taip terus dengan bantuan jari jemari ku sendiri... berdasarkan kisah benar pengalaman hidup dan pemikiran serta pendapat mengenai apa yg ku cuba sampaikan melalui lirik aku sendiri semua dari otak karat aku neh.
walaupun aku dengar lagu omputeh tapi grammar aku mmg failed.. teruk sangat.
so tgh belajar berjinak dengan lirik omputeh..
aku juga ada layan artist malaysia... mcm search,ella..KRU,nico,4u2c.. skg ni aku layan lagu stacy hahahha...
so lirik aku ni ada banyak ketegori ada yg agak cun ada yg bodoh sangat..
rangkap yg lemah,intro dan outro yg tak kemas..
jadi korang nilailah sendiri...

"ada mata lu org tengok..
ada mulut lu org kutok..
ada jari..komen lu kasik tarok..
barulah syokkkk...."

peace!.

No comments: