Friday, July 31, 2009

cerita aku..

bunuh lah aku..
penuhi permintaan ku..
kerna setiap hari aku melihat diri sendiri..
di penuhi emosi yg merantai hati..
menjerati segala cinta yg ku miliki..
iri pada kamu..
kerna sentiasa senyum tanpa ragu..
sedang ku kaku..
terpaku layu..
ingin menari seperti robot tidak bersendi..
ingin menyanyi..
bagai katak di dalam perigi..
walau kamu semua ada disisi..
kenapa aku masih terasa sendiri..
sunyi sepi.

aku termenung melihat awan..
yg putih bersih bergerak perlahan..
aku dalam khayalan..
dan bila tersedar aku terasa sialan..
beban ini membuat ku rasa kekurangan..
tapi aku percaya pada tuhan..
dia pasti tahu apa yg dilakukan.
dan aku tetap melangkah kehadapan..
walau aku kini dalam kehujanan..
walau aku kini dalam tangisan..
aku akan teruskan kehidupan..
semoga disatu hari..
aku dapat ubah hidup sendiri..
semoga diwaktu itu..
aku tak menghampakan ibu..
adakah aku mampu??

untuk kawan.
walau aku keseorangan..
tapi aku boleh menjadikan diri ini teman..
untuk kamu meluahkan..
dan bila aku tak diperlukan..
kamu boleh pergi meninggalkan aku begini..
kerna aku sudah biasa sendiri..
dibuai mimpi..menceriakan org lain tapi bukan diri ini..
menceritakan keseronokan.. sedang hati sudah lama mati.
tak siapa pedulikan..tak minta aku untuk di simpati..
apapun yg terjadi.. aku tetap emy.
tersenyum pada kamu sehingga kamu pergi..

peace..

:))

No comments: